Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, December 26, 2019

Buku: Diari Mat Despatch Edisi Patah Hati / Bahruddin Bekri / PTS Publications

Buku: Diari Mat Despatch Edisi Patah Hati / Bahruddin Bekri / PTS Publications

No Perolehan :  DPEK-04372
ISBN: 978-967-401-066-9
Kategori: Fiksyen Melayu

Ringkasan / Umum :

Ini Merupakan bukan kisah saya, tetapi sebaliknya adalah kisah sepupu saya, mana mungkin mat dispatch patah hati. Merupakan seorang lelaki kacak yang patah hati, yang di suruh oleh ibunya supaya memulihkan semamgatnya.

Kisah ini bukan berkenan sepupu saya sahaja, malah melibatkan diri saya yang membuatkan hidup saya huru hara oleh kisah perempuan-perempuan cantik serta banyak pengajaran yang saya dapat. Hendak tahu lagi bacalah sendiri huhu…

Buku: Diari Mat Despatch
Pengarang: Bahruddin Bekri
Penerbit: PTS Publications & Distributors Sdn.Bhd.
Tahun Terbit: 2013
Harga: RM 9.90
Muka surat: 164
Rating:-


Disediakan Oleh: Di semak Oleh :
Mohammad Humaizi Hamzah Norkamila binti Mahmud
Pembantu Operasi Ketua Perpustakaan Daerah
PAD Pekan PAD Pekan

No comments: