Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, December 24, 2019

Buku: Berita gembira untuk orang berdosa. Allah tempat meminta. Pengarang Jaafar As Siddiq

Buku: Berita gembira untuk orang berdosa. Allah tempat meminta. Pengarang Jaafar As Siddiq

No Perolehan :EPER 18-001359
ISBN: 976-967-2133-32-2
Kategori: Agama

Ringkasan / Umum :
Buku Allah Tempat Meminta tulisan Jaafar As Siddiq dapat membantu pembaca dengan tip-tip dan olahan terperinci pada setiap bab serta memuatkan contoh-contoh penulisan surah dan maksud sebagai rujukan ringkas dan mudah difahami serta sesuai dijadikan sebagai contoh rujukan.

Melalui buku Allah Tempat Meminta telah dipaparkan beberapa amalan-amalan yang boleh menghapuskan dosa serta menjadi banteng daripada kejahatan.

Semoga buku ini menjadi sebaik-baik panduan kepada semua yang ingin kembali ke jalan yang lurus dan semoga kita tergolong dalam golongan yang mendapat naungan Arash iaitu

“seseorang yang apabila berada seorang diri, teringatkan dosanya, lalu dia menangis kerana takutkan (seksaan) Allah.” (Riwayat Bukhari dan Muslim).

Judul: Allah tempat meminta
Pengarang: Jaafar As Siddiq
Penerbit: Sri Saujana Marketing
TahunTerbit: 2018
Harga: Rm 24.00
Mukasurat: 255
Rating:-

DisediakanOleh: Di semakOleh :
MuhamadNurSyukran Bin MuhamadHanafiah Norkamilabinti Mahmud
PembantuPustakawan KetuaPerpustakaan Daerah
PD Peramu Jaya 3 PAD Pekan

No comments: