Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Sunday, August 20, 2017

BUKU Ubat dan kehamilan PENGARANG AIDA HANUM GHULAM RASOOL PENERBIT Dewan Bahasa dan Pustaka 2011

BUKU Ubat dan kehamilan PENGARANG AIDA HANUM GHULAM RASOOL PENERBIT Dewan Bahasa dan Pustaka 2011

JUDUL BUKU :           Ubat dan kehamilan
PENGARANG : AIDA HANUM GHULAM RASOOL
NO. PANGGILAN :   614.76
ISBN : 978-983-46-0788-2
PENERBIT : Dewan Bahasa dan Pustaka
TARIKH / TAHUN : 2011
EDISI BAHASA :   Bahasa Melayu
HARGA : RM19.00

ULASAN :  

Anda perlu mengambil ubat dalam keadaan tertentu tetapi adakan ubat yang di makan itu  member kesan kepada bayi yang di kandung?. Bolehkan anda hamil jika mengambil ubat-ubatan bagi penyakit seperti kencing manis, darah tinggi, sawan dan lain-lain? Adakah rawatan yang selamat untuk mengurangkan loya, sakit belakan ng, sembelit dan masalah lain semasa hamil? Apakah pemakanan tambahan yang patut diambil ?

Buku Ubat dan Kehamilan akan menjawab persoalan di atas. Buku yang sarat dengan maklumat ini berguna dan seharusnya di baca oleh ibu yang ingin hamil atau sedang hamil serta suami masing-masing.Maklumat yang terkandung di dalamnya juga berguna  sebagai panduan kepada kakitangan kesihatan,khususnya yang merawat ibu hamil.

DISEDIAKAN OLEH       :             Norizan Bt Zahari.

No comments: