Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Monday, July 8, 2019

Sudut Cerita Orang Pahang di Perpustakaan Awam Jerantut

Perpustakaan perlu menjadi sumber inspirasi dan kreativiti kepada pengunjung perpustakaan. Perpustakaaan bukan menempatkan buku-buku sahaja tetapi melangkah kepada sempadan yang lebih luas. Untuk itu kerjasa pintar antara Perpustakaan Awam Daerah Jerantut dengan Cikgu Norafizah binti Abdul Razak telah menghasilkan Sudut Cerita Orang Pahang di Perpustakaan Awam Jerantut.

01. Sudut Cerita Orang Pahang di Perpustakaan Awam Jerantut ini diharap dapat dijadikan produk utama yang boleh membantu Perpustakaan Awam Jerantut menjana Jumlah Ahli, Jumlah Pinjaman dan Jumlah Pengunjung.
02. Sudut Cerita Orang Pahang di Perpustakaan Awam Jerantut juga diharap dapat dijadikan produk pelancongan untuk pelancong tempatan. Dengan bantuan rodong-rodong di Jerantut, marilah kita jadikan Sudut Cerita Orang Pahang ini salah satu destinasi pelancongan sebelum mereka meneruskan perjalanan ke Taman Negara.
03.
04.
05.

No comments: