Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, July 10, 2018

Buku Doa Doa Mustajab Penyusun Ustaz Drs Zainuddin MM Penerbit Darul Mughni Trading RM14

Buku Doa Doa Mustajab Penyusun Ustaz Drs Zainuddin MM Penerbit Darul Mughni Trading RM14

No Perolehan: ESAN 003960
ISBN: 978-967-969-0414-66-9
Kategori: K 297.3824

Ringkasan/ Ulasan

Buku Doa-Doa Mustajab ini sungguh menarik untuk dibaca khususnya buatkanak-kanak. Didalamnya terdapat pelbagai himpunan doa-doa pendek yang mudah dihafal oleh kanak-kanak.

Menariknya buku ini, disamping doa-doa yang mudah dihafal tulisannya pula berwarna-warni bagi memudahkan lagi kanak-kanak untuk membacanya. Serta ilustrasi yang sangat menarik. Cover buku yang sangat cantik juga merupakan salah satu tarikan buat kanak-kanak untuk memiliki serta membacanya.

Buat pembaca khasnya kanak-kanak jangan lupa untuk memiliki dan membaca buku ini semoga dengan mengamalkan doa-doa ini akan dapat mendekatkan lagi diri anak-anak dengan Islam serta dapat melahirkan ummah yang soleh dan solehah. Buku ini sesuai dijadikan koleksi peribadi atau sebagai hadiah.

Judul: Doa-Doa Mustajab
Penyusun: Ustaz Drs. Zainuddin MM.
Penerbit: Darul Mughni Trading
Harga: RM14.92
Mukasurat: 97
Rating: -

Ulasan oleh:
Puan Juwahi binti Md Amin,
PD Siber Sanggang

No comments: