Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, July 10, 2018

Buku Menjemput Rezeki Dengan Solat Dhuha Pengarang Fakih Abul Faiq Al Minangkabawi Penerbit Must Read 2014 RM16

Buku Menjemput Rezeki Dengan Solat Dhuha Pengarang Fakih Abul Faiq Al Minangkabawi Penerbit Must Read 2014 RM16

No Perolehan: DTEM 07980/14
ISBN: 978-967-0392-90-5
Kategori: 297.382 FAK

Ringkasan/ Ulasan
Menjemput Rezeki Dengan Solat Dhuha buku ini menceritakan tentang kepentingan menunaikan solat sunat itu memberi ganjaaran kepada sesiapa yang mengerjakannya.Ramai individu mengambil remeh dan mengabaikan dengan alasan kesibukan melakukan kerja dan sebagainya.Sebaliknya dengan melakukan ibadah ini banyak manafaat dan fadilat dan sebaliknya.Dengan hanya dua rakaat sahaja melakukan kita mudah mendapat rezeki daripada Allah S.W.T yang mana kita sendiri antara sedar dan tidak sedar.

Buku ini sangat sesuai dibaca kepada golongan dewasa tidak kira lelaki mahupun perempuan..Andai sesiapa yang menginkan kebahagian dan ketenangan jiwa boleh membaca buku ini sebagai contoh dan iktibar apa yang boleh mendatangkan kebahagian kepada diri dan dibina  kerana Allah S.W.T.

Judul: Menjemput Rezeki Dengan Solat Dhuha
Pengarang: Fakih Abul Faiq Al-Minangkabawi
Penerbit: Must Read Sdn Bhd
Tahun Terbit: 2014
Harga: RM 16.90
Muka surat: 129
Rating: 4

Ulasan Oleh :
Norasuryanti Binti Abdul Rapar,
PAD Temerloh

No comments: