Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, August 23, 2018

BUKU RUMAH MUSLIM 40 Nasihat Dengan Panduan Al-Quran dan Sunnah PENULIS Muhammad Salih Al Munajjid PENERBIT Dakwah Corner Publications 2018 RM13

ULASAN BUKU OGOS 2018
BUKU RUMAH MUSLIM 40 Nasihat Dengan Panduan Al-Quran dan Sunnah PENULIS Muhammad Salih Al Munajjid PENERBIT Dakwah Corner Publications 2018 RM13

No Perolehan :  DPEK 17-002446
ISBN: 978 - 967 – 5699– 40 - 5
Kategori: Agama

Ringkasan / Umum :
Rumah  merupakan tempat di mana anda dan keluarga anda berteduh dari panas dan hujan serta menghabiskan masa bersama. Justeru ia haruslah selesa dan memuaskan hati penghuninya. Untuk menjadikan ia sedemikian,hendaklah ia berasaskan kepada keintiman,kecintaan,keikhlasan, Kebenaran,kejujuran dan lain-lain yang serupa dengannya.Kesemua konsep ini hanyalah merupakan penerapan prinsip-prinsip Islam yang Agung.

Isi kandungan buku ini : RUMAH  MUSLIM: 40 Nasihat Dengan Panduan Al-Quran dan Sunnah membentangkan cadangan dan nasihat yang perlu dalam membina sebuah rumah yang sebegini. Dengan meperolehi maklumat-maklumat ini akan membolehkan anda menjadikan rumah anda tempat yang paling menyeronokkan dan syurga  keluarga .

Judul: RUMAH MUSLIM: 40 Nasihat Dengan Panduan Al-Quran dan Sunnah
Pengarang: Al-Munajjid,Muhammad Salih
Penerbit: Dakwah Corner Publications Sdn.Bhd
Tahun Terbit: 2014
Harga: RM 13.50
Muka surat: 90
Rating:-

Disediakan Oleh: Di semak Oleh :


Kamariah Bt Omar              Norkamila binti Mahmud
Pembantu Pustakawan Ketua Perpustakaan Daerah
PAD Pekan PAD Pekan

No comments: