Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, August 23, 2018

BUKU Triangle Of Love Allah Aku dan Kamu PENERBIT Green Dome Publication 2016 RM25

ULASAN BUKU BULAN OGOS 2018
BUKU Triangle Of Love Allah Aku dan Kamu PENERBIT Green Dome Publication 2016 RM25

No Perolehan    :    EPAL 17/000385
ISBN    :    978-967-0728-16-2
Kategori    :     Agama 

Ringkasan / Umum :

Buku Triangle Of Love : Allah, Aku & Kamu! ini berkisar mengenai perkara-perkara yang berkait dengan cinta, berpasangan, bujang, ta’aruf(berkenalan) dan pernikahan menurut pandanagn Islam.

Fitrah setiap manusia ingin hidup secara berpasang-pasangan. Namun hal ini tidak bererti kita boleh sewenang-wenangnya mewujudkan hal tersebut. Sebesar apapun cinta kita terhadap pasangan, janganlah cinta itu melebihi cinta kita kepada Allah swt.

Ini kerana ‘cinta’ itu bukan sekadar urusan aku dan kamu sahaja, tetapi juga melibatkan Allah swt yang meredhai perhubungan tersebut. Selamat Membaca!!!

Judul :    Triangle Of Love : Allah, Aku & Kamu!
Pengarang    :   
Penerbit    :     Green Dome Publication Sdn. Bhd.
Tahun Terbit    :    2016
Harga    :    RM 25.00
Muka surat    :    192
Rating   :-

Disediakan Oleh: Disemak Oleh :
Noraziah Binti Abd. Razak Norkamila binti Mahmud
Pembantu Pustakawan Ketua Perpustakaan Daerah
PD Paloh Hinai PAD Pekan

No comments: