Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Wednesday, August 14, 2019

Buku: YouTube for Dummies

Jun 2019
Buku: YouTube for Dummies

No Perolehan:19 clan 005525
ISBN : 9789672070177   
Bahasa: Bahasa Malaysia
Kategori: Dewasa

Ringkasan/ Ulasan

Youtube adalah medium yang boleh mengembirakan sesiapa sahaja, termasuk lah golongan kanak-kanak dan dewasa. Kita dapat melihat kanak-kanak sering merengek mahu menonton Youtube. Malah ,kita juga selalu melihat setengah golongan ibu ketawa semasa menontonYouTube. Banyak lagi contoh yang kita dapat lihat tentang YouTube dan gelagat para penontonya.

Begitu juga dengan aktiviti kreatif di YouTube. Mudah dan menyeronokkan. Namun, aktiviti ini boleh membuatkan seseorang menjadi ketagih, seperti yang terjadi kepada pengguna platform media social yang lain. Apabila seseorang  sudah terjebak, kadangkala mereka tidak lagi mengikut batas agama juga.

Bawa bertenang! Pada mulanya, saya juga sama seperti anda, kekok dan masih baru dengan YouTube. Segala kandungan buku ini datang daripada proses kreativiti saya sebagai seorang penguna Youtube. Paparan langkah demi langkah untuk menjadi pengguna YouTube. Sasaran utama adalah menjadi pengguna YouTube yang Berjaya. Proses ke arah itu akan diajar bermula dengan langkah pertama yang sangat mudah dilakukan.

Bukan itu sahaja, anda juga akan diajar menjadi pengguna YouTube yang professional.

Jadi,
Jom Lakukan bersama!

Judul  : YouTube for Dummies
Pengarang: Deddy Corbuzier
Penerbit: kumpulan desa fikir sdn.bhd
Tahun terbitan:  2019     
Harga:49.90
Mukasurat:  196ms       
Rating: 

No comments: