Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Monday, December 24, 2018

BUKU :EAT RIGHT, NOT LESS Penerbit: Vermilion Penulis: Colette Heimowitz

Buku EAT RIGHT, NOT LESS adalah buku yang berkongsi resepi diet Atkiens yang telah terbukti membantu seseorang untuk mengurangkan berat badan untuk mencapai berat badan ideal dan sihat.

Pelbagai resepi dikongsi kepada pembaca untuk menyediakan makanan yang sihat untuk sarapan, pencuci mulut, pembuka selera dan pelbagai lagi. Buku ini memberi panduan kepada pembaca untuk makan makanan dalam kuantiti yang betul bukan mengurangkan kuantiti sesuatu makanan tesrebut.

Jika bahan yang digunakan tidak sihat walaupun kita mengurangkan kuantiti makanan ia tidak membantu kita untuk mencapai berat idaman kita. Cara pemakanan yang betul yang mampu membuat kita mencapai berat badan yang ideal. Buku ini sangat bermanfaat bagi mereka yang ingin mengurangkan berat badan untuk mencapai berat ideal dan berat yang diidamkan.

Penerbit:Picthall and gunzi
Penulis:Picthall, Chez
No Perolehan: DROM006191
Harga RM: 74.60

No comments: