Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Saturday, December 22, 2018

Buku THE HOMEMADE CHEF Penerbit A Celebra Book Penulis James Tahnan

Buku THE HOMEMADE CHEF Penerbit A Celebra Book Penulis James Tahnan

Buku THE HOMEMADE CHEF adalah buku dimana penulis berkongsi bahan-bahan asas dalam sesuatu masakan, peralatan yang biasa digunakan untuk memasak. Selain itu, penulis memberi beberapa tips untuk memastikan dapur berada pada tahap terbaik dan membuatkan anda mudah untuk memasak.

Pelbagai tips dikongsikan untuk memastikan kita menyediakan makanan yang sihat tanpa meninggalkan perasa yang kita gemari. Pelbagai resepi turut dikongsikan oleh penulis dimana pembaca boleh mengikuti langkah memasak yang diberi selain tips yang berguna di kongsi oleh penulis.

Penyediaan makanan hanyalah seperti biasa tetapi jika kita mengikuti langkah dan cara penyediaan yang betul kita dapat menikmati makanan tersebut dengan lebih mudah, cepat dan berkhasiat tanpa perlu ke restoran untuk menikmati makanan yang sedap.

Penerbit:A Celebra Book
Penulis:Tahnan, James
No Perolehan: DROM003301
Harga RM: 114.00

No comments: