Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Saturday, December 15, 2018

Buku: La Tahzan Wanita Paling Bahagia di Dunia (Jangan Bersedih) Pengarang: Abdullah Al Qarni Penerbit: Pustaka Sri Saujana

Buku: La Tahzan Wanita Paling Bahagia di Dunia (Jangan Bersedih) Pengarang: Abdullah Al Qarni Penerbit: Pustaka Sri Saujana
No Perolehan: DTEM 004634/18
ISBN: 978-967-2133-34-6
Kategori: 297.5708 ABD
Ringkasan/ Ulasan

La Tahzan Wanita Paling Bahagia di Dunia (Jangan Bersedih). Buku ini menceritakan bahawa bukan rupa menjadi ukuran, bukan juga kerjaya menjadi buruan, tetapi iman dan akhlak mulia yang menjadi kebahagian hidup di dunia dan di akhirat. Malah bukan susah untuk memiliki dan bukan juga susah untuk meraihnya. Asal diri sendiri untuk berubah dan boleh di bimbing dan beramal insaAllah segalanya boleh dimiliki.

Peribadi diri bagaikan bunga yang segar dan harum setiap waktu dan masa.Inspirasi pengabadian teragung disisi.Inilah cermin diri wanita yang dimahukan pada abad ini yang sedang dicari.Pastinya kehidupan akhir ini mengamit untuk hadir ke sisi agar kembali tenang dan damai.

Buku ini sangat sesuai dibaca kepada golongan dewasa tidak kira lelaki mahupun perempuan. Andai sesiapa yang menginkan atau ingin mengetahui dengan lebih mendalam tentang keagungan wanita boleh mencari atau membaca buku ini untuk dijadikan rujukan untuk berubah dan jadi yang lebih baik.

Judul: La Tahzan Wanita Paling Bahagia di Dunia (Jangan Bersedih)
Pengarang: Abdullah Al Qarni
Penerbit: Pustaka Sri Saujana Sdn.Bhd
Tahun Terbit: 2018
Harga: RM 19.00
Muka surat: 196
Rating: 4

Ulasan Oleh :
Norasuryanti Binti Abdul Rapar,
PAD Temerloh

No comments: