Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Monday, December 17, 2018

Buku BIJAK HARTANAH MENYELONGKAR RAHSIA RUMAH LELONG Penerbit TRUEWEALTH

ULASAN BUKU DISEMBER 2018

JUDUL BUKU : BIJAK HARTANAH: MENYELONGKAR RAHSIA RUMAH LELONG
NO. PANGGILAN 332.6
ISBN :           978-697-416-048-7
PENERBIT : TRUEWEALTH
TARIKH / TAHUN : 2015
EDISI BAHASA Bahasa Melayu
HARGA : 39.90

ULASAN :
Menyelongkar Rumah Lelong ini mengupas dengan lebih terperinci dalam segenap aspek yang dapat membantu anda tanpa berhadapan dengan sebarang permasalahan. Bukan percuma untuk anda menjejakkan kaki ke pentas rumah lelong ini. Pastinya ada matlamat dan misi tertentu. Hari ini telah menyaksikan ramai individu yang berlumba-lumba untuk memperoleh hartanah sama ada umtuk didiami atau dijadikan aset pelaburan.

Namun, ramai juga yang sering menghadapi masalah dan proses mendapatkan hartanah yang sesuai disebabkan kedaifan ilmu dan kekurangan modal. Buku ini akan mengupas cara mudah untuk mendapatkan sekurang-kurangnya sebuah rumah untuk dijadikan aset dan akhirnya memperoleh keuntungan berlipat kali ganda hasil daripada manupulasi strategi tanpa masalah.

Buku ini turut mengupas keperluan utama yang kelingkari putaran hartanah lelong selain pautan-pautan tambahan yang boleh anda jadikan sandaran dalam melangkah lebih jauh lagi.

Disediakan oleh : Norizan binti Zahari

No comments: