Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Sunday, December 23, 2018

BUKU: THE MAKE-UP MANUAL Penerbit Ryland Peters & Small

BUKU: THE MAKE-UP MANUAL Penerbit Ryland Peters & Small

Buku THE MAKE-UP MANUAL ini sangat membantu pembaca untuk mempelajari cara solekan yang betul untuk memastikan anda kelihatan cantik. Buku ini member fokus kepada cara bersolek di bahagian mata, kening, muka mulut dan lain-lain.
Cara bersolek yang dikongsikan untuk bahagian-bahagian ini mengikut bentuk dan jenis anggota badan tersebut.Pelbagai tips dikongsikan untuk pembaca tentang memilih bahan solekan dan cara meletakkan bahan solekan tersebut di tempat yang betul dengan menggunakan bahan solekan yang betul.

Cara bersolek yang boleh dan tidak boleh dilakukan semasa majlis perkahwinan turut dikongsikan oleh penulis. Buku ini sangat berguna bagi seseorang yang ingin mempelajari asas solekan untuk kelihatan cantik dan yakin ke tempat kerja atau kemana sahaja mereka ingin pergi.

Penerbit: Ryland Peters & Small
Penulis: Potter-Dixon, Lisa
No Perolehan: DROM003682
Harga RM: 71.92

No comments: