Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, September 11, 2020

Buku Amalan Sedikit Pahala Berganda. Ustaz Mohd Faez Mohd Shah Al-Hashimi. Penerbit: SSM. Tahun Terbit: 2019

ULASAN BUKU JUN 2020. Buku Amalan Sedikit Pahala Berganda. Ustaz Mohd Faez Mohd Shah Al-Hashimi. Penerbit: SSM. Tahun Terbit: 2019

ISBN: 978 -  978-967-2133-82-7. Kategori:  Agama

Ringkasan / Umum : Buku Ini memuatkan beberapa amalan yang utama sebagai persediaan setiap orang mukmin yang tidak ternilai harganya jika di bahagikan dengan seluruh harta benda dunia yang ade.Nilai pahala itu di kurniakan oleh ALLAH S.W.Tkepada sesiapa yang beramal dengan istiqamah dan iklas.

Sifat Hamba allah yang mukmin akan terangsang jiwanya untuk berusaha merebut ganjaran yang tinggi itu dalam masa seminima mungkin dan berusaha mempeerbanyak atau meningkatkan produktiviti amal soleh bagi merebutnya.

Judul :   Amalan Sedikit Pahala Berganda. Pengarang:  Ustaz Mohd Faez Mohd Shah Al-Hashimi. Penerbit: SSM. Tahun Terbit: 2019. Harga: RM 17.00. Muka surat: 250

Disediakan Oleh: Di semak Oleh :

Mohammad Humaizi Bin Hamzah         Norkamila binti Mahmud

Pembantu Operasi Ketua Perpustakaan Daerah

PAD Pekan PAD Pekan

No comments: