Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, September 15, 2020

Buku Panduan Haji, Umrah dan Ziarah dilengkapi dengan doa dan tatacara pelaksanaannya / Haji Abu Mazaya Al-Hafiz / Al-Hidayah House Of Publishers Sdn. Bhd / 2018

ULASAN BUKU JANUARI 2020. Buku Panduan Haji, Umrah dan Ziarah dilengkapi dengan doa dan tatacara pelaksanaannya / Haji Abu Mazaya Al-Hafiz / Al-Hidayah House Of Publishers Sdn. Bhd / 2018

No Panggilan : 297.352 ABU. ISBN : 978-697-439-314-4. Kategori : Agama Islam (dewasa)

Ringkasan/ Ulasan :

Buku judul Panduan Haji, Umrah dan Ziarah; dilengkapi dengan doa dan tatacara pelaksanaannya ditulis oleh Haji Abu Mazaya Al-Hafiz sangat sesuai dibaca atau ulangkaji untuk persediaan kepada pembaca yang berhasrat untuk menunaikan Ibadah Haji atau Umrah.   

Setiap Bab diperjelaskan tatacara dan dilengkapi doa. Setiap helaian doa dan makna berwarna berlainan mudah untuk dirujuk. Semua gambar dan grafik yang disertakan adalah berwarna.

Justeru itu, saya syorkan sangat sesuai untuk dibaca dan dirujuk sebagai ulangkaji  persediaan untuk menunaikan Ibadah Haji dan Umrah ke Tanah Suci. 

Judul : Panduan Haji, Umrah dan Ziarah; dilengkapi dengan doa dan tatacara pelaksanaannya

Pengarang : Haji Abu Mazaya Al-Hafiz

Penerbit : Al-Hidayah House Of Publishers Sdn. Bhd

Tahun Terbit : 2018. Harga : RM 19.90. Mukasurat : 244

Disediakan Oleh :Zulkepli Bin Haron. Ketua Perpustakaan Daerah. Perpustakaan Awam Daerah Maran

[shopee] [Fataruddin Mohd Ari]

No comments: